čtvrtek 24. července 2014

Když jde kněz s dobou... Svatba Vieroslavy a Marka

Svatba Vierky a Marka pro mne byla premiérou - první svatba v kostele. A to ne jen tak v ledajakém. V kostele v Lanškrouně, kterému vládne skvělý Zbigniew Czendlik. Pro mě, která vyrůstala snad v nejateističtější části Čech a k víře jsem nikdy vedena nebyla, byl pan farář velké překvapení. Bravurní řeč, vtipná, lehká, současná a tak strašně moc jiná od civilních sňatků, u kterých občas máte pocit, jako kdyby ani nebyly určené novomanželům. Klobouk dolu.

Tito dva si pro svůj svatební den vybrali 28. 6. a já tak měla možnost s nimi oslavit i své 25. narozeniny. Jsem moc ráda, že s tímto sympatickým párem budeme mít společné datum k oslavám!

Fotografie: Eliška Fischerová
© www.khiria.com
Farář: Zbigniew Czendlik
Asistence: Aneta Trajerová
























 Farářovo legendární věta, která mě dostala do kolen: "Prosím, mohl byste mě s nima někdo vyfotit na iphone? Já si to dám na facebook."









Žádné komentáře:

Okomentovat

Sharing is caring

Feel free to share whatever you like here, but always credit back to: Khiria - photographer www.khiria.com

All content here is under a copyright law.

Your Eliška