pondělí 6. října 2014

Tereza & Marcel u Sázavy

První zářijová svatba se konala 6.9.2014 blízko Sázavy a byla to svatba, na kterou jsem se těšila od ledna, kdy si mě Tereza s Marcelem zamluvili. Když mi Terez psala poptávku někdy na sklonku roku 2013 a sdělila mi, že si bude brát Holanďana, už tehdy jsem věděla, že jejich svatba bude super (protože mám pro holandské svatby  a holandský národ jako takový slabost). :-)

Mám velice ráda multkulturní svatby. Směsice svatebních zvyků a šveholení v několika jazycích mě vždycky inspiruje. Hrdinou dne byl pro mě ženich, který si dal tu práci a připravil si proslov pro svou ženu a její rodinu v češtině. A já v tu chvíli, jak je mým zvykem, opět bojovala se slzami v očích. (s nimi se opravdu fotí dost špatně:-D)
Pojďme a užijme si znovu jejich den...
Svatební šaty/wedding gown: Studio Agnes
Wedding planner: Nina Fukalová
Obřad / Ceremony: Kostel Zruč nad Sázavou
Místo / Venue: Hotel Agnes
Asistence /Assistance: A. Trajerová

© www.khiria.com 
+420 776 899 285  
Follow me on Facebook 










































Žádné komentáře:

Okomentovat

Sharing is caring

Feel free to share whatever you like here, but always credit back to: Khiria - photographer www.khiria.com

All content here is under a copyright law.

Your Eliška